Blog Nubulus

Tips per millorar el SEO de la teva botiga online.

24/11/2021

1. Fes saber a Google de l’existència de la teva botiga online des del principi. 

És recomanable que registris la teva botiga online perquè Google pugui trobar-la i indexar-la des del primer moment.  

Per poder fer-ho en primer lloc hauràs de verificar a Google que ets el propietari del lloc web en qüestió.  

Seguidament, demana a Google que indexi el teu lloc web afegint l’URL a Google Search Console i prement el botó de “Sol·licita la indexació”: 

 

 

Mitjançant l’informe de cobertura d’indexació podràs assegurar-te que tot va bé, per això serà recomanable que facis un seguiment del procés fent clic al següent botó de l’eina: 

 

 

Tot seguit, si també tens una botiga física, comparteix la informació d’aquesta mitjançant Google My Business

Finalment, registra’t a Google Merchant Center per subministrar a Google informació addicional sobre els teus productes i les teves ofertes. 

 

2. Elabora una estructura d’enllaços adient. 

Confeccionant una estructura d’enllaços correcta, aconseguiràs que Google trobi i obtingui pàgines web de la teva botiga online eficientment. Així doncs, quan creïs la teva botiga online per primera vegada, serà recomanable afegir termes descriptius en les rutes d’enllaç, confirmar que cadascuna de les pàgines dels resultats paginats tingui un enllaç únic, reduir tant com puguis el nombre d’enllaços alternatius que tornen el mateix contingut, i si el servidor tracta igual el text en majúscula i en minúscula, introdueix tot el text o en majúscula o en minúscula

 

3. Optimitza el contingut per les diferents eines de Google. 

En el moment de crear el contingut per la teva botiga online, és important que tinguis en compte que no només apareix en el cercador de Google, també apareix en les seves diverses eines: Google Maps, Google My Business, Google Shopping i Google Imatges. Per aquest motiu, serà molt útil tenir-ho en compte per la visibilitat del teu negoci a Internet. 

Google recomana crear diferents tipus de contingut per aconseguir la visibilitat en la seva varietat d’eines: ressenyes dels productes, contacte amb atenció al client, localització del negoci, descripcions dels productes, la història del negoci, etc. 

 

4. Dona un cop de mà a Google perquè entengui l’estructura del teu eCommerce

Perquè Google pugui rastrejar correctament tota la teva botiga online, ha de poder accedir a totes les pàgines navegant. Com hem dit anteriorment, una bona estructura d'URL de la teva botiga online ajudarà a Google a interpretar-ne els continguts

De fet, és possible que Google doni la importància a una pàgina tenint en compte la quantitat d’enllaços que porten a aquesta i el nombre d’enllaços que cal prémer per arribar-hi. 

 

5. Comparteix dades dels teus productes amb Google. 

Compartint les dades dels teus productes amb Google tal com aquest recomana, aconseguiràs que mostri la informació dels teus productes adequadament. 

Concretament, Google aconsella afegir dades estructurades en les pàgines de producte i pujar un feed a Google Merchant Center per indicar-li directament quins productes vols que mostri en la cerca, ajudant-lo d’aquesta manera a interpretar millor els productes del teu eCommerce

Les dades estructurades proporcionaran visibilitat a la teva botiga online, el que comporta un augment de clics i conseqüentment, de conversions

 

6. Incorpora dades estructurades rellevants. 

Afegint dades estructurades s'incrementaran les possibilitats que Google mostri als usuaris els teus productes quan facin una cerca pertinent, i per tant, que aquests comprin el teu producte. Quan parlem de dades estructurades ens referim a les etiquetes que podem afegir dins de l’HTML i que faciliten la identificació del text

Existeixen etiquetes per totes les dades que et puguis imaginar, així doncs, selecciona i afegeix les més adients com la ubicació, les ressenyes, les preguntes freqüents, etc. 

 

7. Tingues cura de la paginació i la càrrega incremental. 

Com t’hem explicat en publicacions anteriors, Google dona gran rellevància a l’experiència de l’usuari i al rendiment de la pàgina web. Per aconseguir que la teva botiga online millori en aquests aspectes, serà recomanable dividir el contingut en pàgines quan hi hagi un nombre especialment alt de resultats. Ens referim per exemple, quan l’usuari es troba en una categoria de producte i va baixant, arriba un moment que la pàgina carrega i després mostra més productes. 

 

Si necessites ajuda per millorar el posicionament SEO de la teva pàgina web, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Des de Nubulus, t’assessorem i acompanyem en la transformació digital del teu negoci. 

Blog Nubulus

A Nubulus, ens apassiona compartir coneixements i mantenir-te informat sobre les últimes tendències a e-commerce, SEO, disseny web, màrqueting digital i més. El nostre bloc és una font de recursos valuosos per a empreses que busquen liderar al món digital.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Blog Nubulus

03/10/2024

La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.