Blog Nubulus

Optimitza el perfil de Google My Bussines per millorar el SEO. 7 passos imprescindibles!

21/02/2024

Si vols començar a treballar la teva fitxa de negoci de GMB, has de tenir en compte uns passos imprescindibles que et mostrem a l'article d'avui.

Sigues constant, realitza publicacions de manera habitual i sol·licita ressenyes als teus clients, notaràs com vas millorant a poc a poc, guanyant posicions i superant la teva competència.

Vols conèixer els passos imprescindibles per tenir una fitxa de GMB professional? T'ho expliquem!

7 passos imprescindibles per optimitzar la teva fitxa de GMB.

Igual que passa amb la resta d'aspectes de la teva empresa, el teu perfil de GMB requereix una constància per anar guanyant posicions i aparèixer en els primers resultats de cerques, especialment, per a les cerques locals. Coneix aquests 7 passos imprescindibles per tenir una fitxa de negoci òptima i comença a treballar-ho com més aviat millor.

1.-Fes que les teves valoracions creixin: És important que demanis als teus clients que et deixin valoracions a la fitxa de GMB, per això, tens diversos canals: Email Màrqueting, WhatsApp i el contacte directe amb el client.

Si tens un comerç o una botiga física, pots posar en un lloc visible un codi QR i sol·licitar als clients que et deixin ressenyes, només hauran d'escanejar el codi i ho podran fer directament. Notaràs com les teves valoracions creixen!

2.-Inclou keywords dins de la informació de la teva fitxa de Google: Has de prestar atenció i incloure, tal com fas a la teva pàgina web, paraules clau. Escull les que siguin importants i estiguin relacionades amb el teu negoci, afegeix les categories corresponents a la teva empresa, descripcions i publicacions.

3.-Fotos i més fotos: Replica el que publiques a les teves xarxes socials dins del teu perfil de GMB. Com més fotos posis relacionades amb la teva empresa i d'una qualitat òptima, més t'agradarà a Google.

Incloure fotos i imatges de la teva empresa, equip i els treballs que realitzeu, transmet confiança i seguretat als usuaris i t'ajudarà a anar millorant el posicionament de la teva fitxa.

4.-Respon a les valoracions dels teus clients Sempre!: No només és important que aconsegueixis un bon nombre de valoracions, també que contestis i dediquis uns minuts a respondre-les.

Si alguna de les valoracions que reps és negativa o una queixa, has de respondre com més aviat millor oferint una solució al client.

5.-Activa els missatges i comunica't més ràpid: Activa aquesta funció per rebre missatges i consultes directament al perfil d'empresa, podràs interactuar amb els clients d'una manera senzilla i pràctica.

Aquesta funcionalitat és especialment interessant, si un client vol arribar al teu negoci i no el troba o vol preguntar-te sobre un producte específic, podràs respondre des de la mateixa plataforma i en pocs segons.

6.-UTM i enllaços: Les etiquetes UTM són imprescindibles, et permeten conèixer quines i quantes visites estan arribant al teu perfil i incloure Call to Action dins de les publicacions, t'ajudarà a mesurar-ne l'impacte.

7.-Publicacions i constància: Tal com passa a Facebook o Instagram, hauries de publicar de manera habitual a la teva fitxa de GMB, t'ajudarà a donar-te a conèixer, guanyar posicions i que els clients tinguin més clar què ofereixes, vens o fas.

Seria recomanable, per tant, que incloguis al teu calendari editorial i estratègia de màrqueting digital i SEO, les publicacions específiques per a GMB . Google us recompensarà i tindrà en compte aquells perfils amb un bon ritme i qualitat de publicacions.

Mètriques que heu de tenir en compte per millorar la vostra fitxa de GMB

Les mètriques que t'atorga GMB són molt interessants i les has de revisar per saber el resultat de les teves accions.

Entre les diferents mètriques que has de consultar per poder adaptar i millorar la teva estratègia de SEO Local, hi ha:

-Com busquen els clients la teva empresa.

-On veuen els clients la teva empresa a Google.

-Accions dels clients: visites a la teva web, sol·licitud d'indicacions per arribar, trucar-te o enviar un missatge.

-Sol·licitud sobre com arribar-hi, descobreix les zones demogràfiques des de les quals es realitzen les consultes sobre com arribar al teu negoci o botiga física.

-Visualització de fotos, Google compara la nostra empresa davant d'empreses com la nostra i dins del mateix sector.

En aquest 2024 comença a treballar la teva fitxa de GMB i guanya posicions a la teva competència! Si vols comptar amb professionals per millorar el SEO Local de la teva empresa , no dubtis a contactar-nos i et facilitem pressupost.

Ens veiem aviat!

Blog Nubulus

A Nubulus, ens apassiona compartir coneixements i mantenir-te informat sobre les últimes tendències a e-commerce, SEO, disseny web, màrqueting digital i més. El nostre bloc és una font de recursos valuosos per a empreses que busquen liderar al món digital.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Blog Nubulus

03/10/2024

La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.