Blog Nubulus

La newsletter, una aliada en la comunicació entre el teu negoci i els clients.

10/09/2021

Què és una newsletter

La newsletter  o el butlletí de notícies és una publicació digital periòdica (pot ser diària, setmanal, mensual, bimensual o trimestral) que es distribueix mitjançant correu electrònic i conté informació i novetats rellevants i d'interès sobre un negoci o el sector al qual pertany, poden ser ofertes, promocions, novetats o contingut de valor, entre altres. 

Els usuaris que reben la newsletter solen ser subscriptors del negoci, el que significa que han mostrat anteriorment un interès per aquest i han acceptat el consentiment per rebre aquest tipus de comunicacions. Cal remarcar que només s’hauria d’enviar la newsletter  a aquells usuaris que hagin acceptat rebre-la. 

 

Beneficis de la newsletter pel teu negoci: 

  • L’usuari que rep la newsletter  ja té un interès previ pel teu negoci, sector, servei o producte. Ha donat consentiment per rebre-la i sap que es pot donar de baixa en qualsevol moment, convertint-la d’aquesta manera en una comunicació permissiva, que no el molesta. 
  • És una eina de màrqueting molt econòmica i senzilla d’utilitzar. Té un baix cost en relació amb altres eines. 
  • Crea i reforça la relació amb el client, t’ajuda a crear relacions de confiança, ja que la comunicació via correu electrònic és directa i personal, si proporciones al client contingut de valor, acabaràs fidelitzant-lo. 
  • Atreu tràfic de qualitat a la pàgina web o botiga online, ja que conté enllaços i CTA (cries a l’acció), així doncs, el tràfic que atreus respon positivament al producte. 
  • Augmenta la probabilitat de venda del producte o servei, ja que està informant sobre promocions i informacions a usuaris que desitgen rebre-les. 
  • Si aportes contingut de valor i d’interès, t’ajuda a crear autoritat i et converteix en un referent en el sector. 
  • Et permet mesurar els resultats, ja que t’aporta informació sobre l’abast, el nombre de clics, les obertures, etc. 
  • Una newsletter ben feta, amb informació d’interès per l’usuari, aporta als clients un valor afegit
  • La newsletter és personalitzable amb el nom de cada client, convertint-la així amb una comunicació més estreta entre el negoci i el client. 
  • Millora el reconeixement i la imatge de marca, ja que el que comuniques i com ho comuniques forma part de la personalitat d’aquesta. 

 

Tips per crear una newsletter efectiva: 

  • Has de tenir una bona base de dades actualitzada, com més gran i més activa sigui aquesta, més probabilitat tindràs d’aconseguir els objectius. 
  • Abans de redactar-la, és important que tinguis clar l’objectiu, saber què vols comunicar, a qui li vols comunicar i per què aquesta informació serà del seu interès. 
  • La newsletter ha de mantenir una periodicitat, per tant, sigues constant. Crea un hàbit en els teus clients fixant un dia concret per enviar-la sempre (per exemple, si és mensual podria ser el primer dimarts de cada mes). 
  • Crea un disseny atractiu, corporatiu, responsive (que s’adapti a tot tipus de dispositius) i amb una lectura senzilla
  • Personalitza la newsletter. Com més s’ajusti el contingut d’aquesta al client, major efectivitat tindrà.  
  • Fes una bona segmentació dels teus clients, perquè cada segment rebi la informació adaptada al tipus de públic. 
  • Utilitza assumptes breus i atractius, ja que és el que portarà a l’usuari a obrir-lo o a eliminar-lo. 
  • Afegeix CTA (crides a l’acció) per aconseguir els objectius, ja siguin vendes, tràfic a la web, seguidors o reconeixement de marca, entre altres. 
  • Evita utilitzar paraules associades a spam en l’assumpte per tal d’evitar que es filtri i no arribi al seu destinatari. 
  • Envia una prova abans d’enviar la definitiva. Comprova que tot està correcte (informació, enllaços, ortografia, etc.) 
  • Mesura els resultats de cada newsletter, t’ajudarà a extreure conclusions sobre si el contingut és d’interès, has de seguir la línia o bé has de canviar-la. 

 

Si encara no t’hem convençut, aquí et donem algunes dades que t'ajudaran a fer-ho: 

  • El correu electrònic té un cicle de vida molt superior al de les xarxes socials. 
  • El correu electrònic és el primer canal en generació de leads pel 89% dels professionals. 
  • El 80% dels consumidors prefereix el correu electrònic com a canal de comunicacions relacionades amb el màrqueting. 
  • Fer màrqueting via el correu electrònic té un ROI (retorn d’inversió) del 4300%, molt superior al dels altres mitjans digitals. 

 

Com pots observar, la  newsletter  creada adequadament és una excel·lent eina per aconseguir els teus objectius i aportar valor als teus clients, i que no requereix una elevada inversió. Si t’has decidit i necessites ajuda, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Des de Nubulus, t'acompanyem i assessorem en tot el procés de transformació digital del teu negoci per assegurar-ne l'èxit. T’oferim un assessorament personalitzat per crear newsletter adequades per donar valor a la teva marca. 

Blog Nubulus

.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Blog Nubulus

03/10/2024

La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.