Blog Nubulus

La importància d’un bon packaging.

07/10/2021

Què és el packaging

El packaging  és una paraula anglesa que fa referència a l’envàs, embolcall, empaquetat o etiquetat d’un producte. 

El terme packaging compren dos objectius, el funcional, perquè s’encarregarà de protegir el producte durant la venda, el transport, la manipulació i distribució fins a arribar al seu destí; i el comunicacional, perquè serà l’encarregat de transmetre la informació sobre el producte i comprendrà les tècniques de màrqueting dirigides a captar l’atenció dels consumidors, el seu interès i aconseguir que comprin el producte. 

El packaging és la carta de presentació del nostre producte, així doncs, haurà de ser original, atractiu i impactant per poder captar l’atenció del públic. 

Un bon packaging serà un dels eixos fonamentals del producte, ja que ens pot ajudar a potenciar-ne les vendes, així doncs serà un factor que contribuirà a l’èxit o al fracàs del producte. 

 

Tipus de packaging

Hi ha tres tipus de packaging diferents segons la seva funció, els quals ens podran ser útils per crear un concepte o història característics que cridin l’atenció dels consumidors. Són els següents: 

  • Packaging Primari: és l’envàs que té contacte directe amb el producte i que no es pot separar d’aquest, ja que el sosté. Per exemple, una ampolla o bé una barra de pintallavis.  
  • Packaging Secundari: és un nivell superior a l’anterior, agrupa un conjunt de productes, conté diferents unitats del mateix producte, com per exemple una caixa que conté ampolles o barres de pintallavis. 
  • Packaging Terciari: és aquell que té per finalitat la protecció del producte en el transport i transmetre la imatge de marca. Per tant, és el més resistent. Un exemple seria les caixes grans cartó o bé els palets.  

 

Beneficis d’un bon packaging per la teva marca: 

  • Augmenta el valor percebut del producte. Si als clients el nostre producte els entra pels ulls, els sembla atractiu i és coherent amb la marca, pot augmentar la percepció del seu valor. Així doncs, estaran disposats a pagar un preu més alt per aquest.  
  • Incrementa la demanda. Si el packaging del teu producte és atractiu, crida l’atenció i sedueix al client, aconseguirà augmentar l'interès i la demanda cap a aquest. 
  • Et diferencia de la competència. Gràcies a un bon packaging el teu producte pot destacar enfront de la competència, fent el producte millor i més vistós. Per tant, factors com el disseny, la qualitat, la responsabilitat ecològica o social, i l’ergonomia seran aspectes diferenciadors que es tindran en compte pels clients. 
  • Fidelitza clients. Si aconsegueixes que el packaging del teu producte respongui als valors, les necessitats i als gustos del teu públic objectiu, no només et consumiran pel teu producte en si mateix sinó també per la seva experiència d’entrega i presentació. Un bon packaging aconsegueix que els consumidors et recordin a simple vista, ens identifiquin amb valors positius, i per tant, ens escullin abans que als altres. 
  • Millora els resultats en productes estacionals o en promoció. Introduir un nou packaging en moments de promoció o d’estacionalitat (com Nadal o l’estiu), serà un reclam ideal, que ajudarà a fer que les vendes augmentin. 
  • Augmenta la sostenibilitat / redueix costos. Les millores en el material i en l'eficiència d’aquest poden suposar a llarg termini un estalvi per la marca. A més, un packaging sostenible pot aportar un benefici social i una millora de la imatge de marca gràcies a la responsabilitat social corporativa. 
  • Ajuda a la identificació, comunica i li dona visibilitat. Un packaging atractiu i que cridi l’atenció, no passa desapercebut del consumidor. Farà que aquest reconegui el producte abans que el de la competència, fent així més senzill que porti a terme la compra. 

Blog Nubulus

.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Blog Nubulus

03/10/2024

La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.