Blog Nubulus
Incrementa les vendes del teu eCommerce durant el Black Friday 2021.
22/10/2021
Falta poc pel Black Friday i això significa que si encara no ho has fet, és el moment de planificar les accions que duràs a terme pel pròxim 26 de novembre.
Després de les rebaixes d’estiu, els consumidors esperen amb moltes ganes el Black Friday. De fet, en els últims anys la data ha produït una gran febre compradora entre els consumidors d’arreu del món. Molts d’ells aprofiten la data per fer les seves compres de Nadal. Per això, si tens una botiga online, serà important que aprofitis la ben entesa per augmentar les vendes d’aquesta.
Tips per augmentar les vendes de la teva botiga online durant el Black Friday:
- Ofereix els enviaments gratuïts, ja que resulten especialment atractius pels clients, encara que repercuteixi en el preu dels productes, el client preferirà un producte de 15 € amb enviament gratuït que un producte de 10 € amb 5 € d’enviament, encara que el preu final sigui el mateix. Pots oferir enviaments gratuïts sense condicions o bé a partir d’un import concret per induir als consumidors a que arribin a l’import.
- Expressa els descomptes de manera atractiva. La regla del 100 diu que sempre és millor comunicar el nombre més elevat, perquè el consumidor percep un major descompte. Així doncs, si el preu del producte és inferior a 100 €, serà millor expressar el descompte en percentatge, en canvi, si el preu del producte és superior a 100 €, serà convenient expressar el valor del descompte. És a dir, si un producte val 60 €, és millor oferir un descompte del 20% que de 12 €, en canvi, si un producte val 150 €, és millor anunciar un descompte de 30 € que del 20%.
- Ofereix descomptes senzills de calcular. Procura fer descomptes del 5%, 20%, 50%, etc., i evita utilitzar descomptes amb xifres rebuscades com un 9% o un 27%, ja que serà més difícil pel consumidor calcular-ne el descompte i pot produir rebuig cap al producte.
- Ofereix el major descompte possible. Dins de les possibilitats que tinguis en el teu negoci, procura oferir grans descomptes perquè els clients percebin que si no compren el dia del Black Friday, perdran una oportunitat única.
- Afegeix un compte enrere en la teva botiga online. Afegint un compte enrere visible en les pàgines dels teus productes, serà una manera senzilla de recordar la data als clients i aconseguir majors conversions el dia 26.
- Utilitza el color negre de forma predominant en les creativitats d’aquesta data, aprofitant el mateix nom de l’esdeveniment.
- Utilitza les stories durant la campanya, tenen una gran acceptació entre els usuaris i per tant, són una eina genial per comunicar-nos amb aquests.
- Utilitza hashtags relacionats a xarxes socials perquè usuaris que facin cerques al respecte puguin trobar els teus productes, com per exemple: #BlackFriday2021 o #BlackFriday.
- Recorda als clients la data unes setmanes abans amb campanyes d’email màrqueting.
- Treu partit a les xarxes socials, ja que són una eina de comunicació molt poderosa, ja que sabem que és una data molt esperada pels seus usuaris, gràcies a la gran repercussió que ha tingut el Black Friday en les xarxes socials els anys anteriors.
- Aprofita per oferir oportunitats de venda creuada. Durant el Black Friday, els usuaris estan a la cerca de grans oportunitats, així que serà interessant aprofitar el seu interès per oferir-los packs de productes relacionats a un preu reduït.
Si necessites ajuda per planificar l’estratègia a seguir en la teva botiga online durant el Black Friday, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Des de Nubulus, t'acompanyem i assessorem en tot el procés de transformació digital del teu negoci per assegurar-ne l'èxit.