Blog Nubulus

Guia per comportar-se a les RRSS i Whatsapp el 2023.

25/05/2023

Per si tinguéssim poc amb la nostra manera de comportar-nos i podríem dir, encaixar, al nostre dia a dia, ara se'ns revela un “lloc” més on hem de saber com comportar-nos. Aquest “lloc” no és altre que les RRSS i Whatsapp, formen part del nostre dia, les fem servir més del que sembla i hi ha tot un codi darrere, que hauries de conèixer si vols comportar-te com hauries.

Volem deixar-te clar, per què s'ha de passar i per què no, en aquests dos aspectes tan quotidians, per posar-t'ho una mica més fàcil. Si has arribat fa relativament poc a això de les RRSS o simplement sents que no encaixes, aquí et deixem unes claus.

 

Com gestionar les RRSS el 2023 i no morir a l'intent.

A les RRSS hi ha tota una varietat d'usuaris, als quals seguim segons els nostres gustos i interessos. Com hauràs pogut observar, n'hi ha de tot i per a tots, així que et deixem unes pautes bàsiques perquè sàpigues moure't per les noves tecnologies, com peix a l'aigua.

1.-Personalitat digital: Molt es parla d'aquest concepte i és que, hi ha gent que té una personalitat a la vida real i una altra totalment diferent, a l'àmbit digital.

El nostre millor consell… no et facis passar per un altre o algú que no ets realment. Abans o després, els usuaris se n'adonaran i acabaràs perdent interaccions. Així que, no tinguis por de semblar estrany i mostra't tal com ets.

2.-La realitat és la realitat, sigui on sigui: Estem acostumats a veure autèntics paradisos, vacances i vides de luxe a les xarxes socials, però no tot és així i segurament, la teva vida no sigui així.

Per això, no hi ha d'haver una realitat a les RRSS diferent del que és el teu dia a dia, això de vendre allò que no és, fa temps que va passar de moda.

3.-Perd la por a equivocar-te: Tots sabem que a les RRSS una equivocació, pot sortir molt cara i és que, com se sol dir, la reputació es triga anys a guanyar i segons a perdre.

Però, no t'has de deixar portar per la por d'equivocar-te i mostrar-te cohibit, gaudeix, mostra't com ets i somriu més.

4.-Seguir o no seguir: Si alguna cosa has de tenir clar, és que les RRSS s'han d'usar com a entreteniment i per passar-ho bé, així que, no estàs obligat a seguir ningú, que comparteixi, faci o digui coses que no t'agradin.

5.-Pensar abans d'enviar: Tot i que ens hem de mostrar el més naturals possible a les RRSS, cal pensar una mica abans de donar-lo a enviar, un exemple d'això que et vindrà molt bé, és pensar: Què tal quedaria aquest tweet, a una captura de pantalla…

6.-Ni jutjar, ni por de ser jutjats: A les xarxes socials, com a la vida mateixa, no hem de jutjar a ningú sense conèixer la seva veritable història, per això, no és la finalitat de les noves tecnologies, jutjar o criticar a els altres.

7.- Gaudir i aprendre: Fes servir les xarxes per passar-t'ho bé, gaudir, compartir amb amics i familiars, i fins i tot, pots aprendre un munt de coses, si segueixes als comptes adequats. Pren-te les xarxes per passar-ho bé i tota la resta, sobra.

Ara que t'hem posat una mica al dia, amb això de manejar les xarxes socials, ho farem amb Whatsapp , aquella app que era per a converses ràpides i que s'ha convertit, en converses diàries i fins i tot, eternes.

 

Com utilitzar Whatsapp sense perdre els nervis.

1.-Comunicació ràpida i instantània: Aquesta era la finalitat d'una de les apps més usades actualment, així que, si t'agobia massa això de tenir tants Whatsapp . recorda, que és per a comunicació ràpida.

Evita entrar en llargues converses i infinites, si no et ve de gust i sent-te lliure, de deixar de contestar quan així ho necessitis.

2.-Audis: Hem passat d'escriure a enviar àudios, si vols tenir bones maneres, és aconsellable que abans d'enviar un àudio, avisis al destinatari que així ho faràs, potser, en aquell moment, no pugui escoltar.

3.-Resumeixen: Si a tu t'agobia el fet de tenir massa Whatsapps per llegir, molt llargs o àudios interminables, pensa que, als teus destinataris, els pot passar el mateix.

Intenta resumir tot el que puguis la informació, per no convertir-te en allò que tant odies.

4.-Controla el temps d'ús: Això no ho has de fer únicament amb Whatsapp , fes-ho amb totes les RRSS, no et passis amb l'ús del mòbil.

Tenir el mòbil a prop, no implica que hagis d'estar tot el dia fent-lo servir o contestant, posa't límits i intenta dur-lo a terme.

5.-Abandona grups: Tots sabem que els grups de Whatsapp , se'ns acaben anant de les mans, així que, pensa, reflexiona i decideix quins grups són innecessaris o no uses, per abandonar-los.

No passa res, sent-te lliure de fer-ho, seràs més lliure.

Esperem que, amb aquesta mini guia de com comportar-se actualment a les xarxes socials et serveixi d'ajuda, recorda que el més important, és fer-les servir per gaudir i no afegeixis una angoixa més a la teva vida, per contestar a tots.

Blog Nubulus

A Nubulus, ens apassiona compartir coneixements i mantenir-te informat sobre les últimes tendències a e-commerce, SEO, disseny web, màrqueting digital i més. El nostre bloc és una font de recursos valuosos per a empreses que busquen liderar al món digital.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Blog Nubulus

03/10/2024

La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.