Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

Els Core Web Vitals i per què els has de tenir en compte.

27/07/2021

Què són els Core Web Vitals

Els Core Web Vitals són les mètriques principals que utilitza Google per mesurar i analitzar l’experiència d’usuari en una pàgina web tenint en compte tres factors: la velocitat de càrrega, la interactivitat i l’estabilitat visual del lloc web. Amb aquests, Google té l’objectiu de promoure la rapidesa de càrrega i una bona experiència d’usuari en totes les pàgines web establint uns criteris senzills i uniformes. A continuació, veurem els tres factors detingudament. 

 

Els 3 elements que conformen els Core Web Vitals i els seus valors òptims: 

LCP (Largest Contentful Paint): 

És la mètrica que mesura el temps que tarda en carregar-se un contingut i l’element més gran del above the fold (el que es veu sense necessitat de fer scroll

Per tal de considerar òptim el LCP ha de ser inferior a 2,5 segons. Concretament el classificarem com bo quan sigui inferior a 2,5 segons, mitjà si és entre 2,6 i 4 segons, i dolent si és superior a 4 segons. 

 

FID (First Input Delay): 

El FID s’utilitza per mesurar el temps que tarda una pàgina web en donar resposta a una interacció com bé a una acció de clic, és a dir, mesura la capacitat que té el lloc web d’interactuar ràpidament

Considerarem bo el FID quan sigui inferior a 100 mil·lisegons (el que equival a 0,1 segons). De fet, els classificarem de la següent manera: bo, quan sigui de menys de 100 mil·lisegons; mitjà, quan sigui entre 101 i 300 mil·lisegons; i dolent quan sigui de més de 300 mil·lisegons. 

 

CLS (Cumulative Layout Shift): 

Finalment, el CLS s’utilitza per mesurar l’estabilitat visual, la qual fa referència al desplaçament dels elements en el moment de visualitzar-los en pantalla, mesura la freqüència i la magnitud amb la qual canvien de posició els elements a mesura que es carreguen i apareixen.  

Per considerar el nostre CLS òptim el seu valor haurà de ser inferior a 0,1.  

La classificació serà bona quan és inferior a 0,1, mitjana quan es troba entre 0,11 i 0,25, i dolenta quan sigui superior a 0,25. 

  

Els Core Web Vitals afecten al SEO? 

Tal com tenir una bona estructura web i bona qualitat dels continguts es reflecteixen en un impacte positiu en el SEO, està previst que els Core Web Vitals obtinguin un pes determinat entre els factors a tenir en compte pel que fa al SEO. 

Els Core Web Vitals són mètriques que es basen en l’experiència de l’usuari i tal com sabem, és un factor que tenen molt en compte els algoritmes de Google. 

 

Com puc mesurar els Core Web Vitals

Existeixen diferents eines per poder mesurar els Core Web Vitals d’una pàgina web, alguns exemples són web.dev, PageSpeed Insights o bé Lighthouse, entre altres. 

Quan accedeixis a aquest tipus d’eines, trobaràs una caixa on deixar l’enllaç de la pàgina web que vols mesurar, tal com pots veure en la següent imatge, que fa referència PageSpeed Insights

 

 

Prement el botó d’analitzar, el web rebrà una puntuació del 0 al 100, podrem veure si la web en qüestió compleix els Core Web Vitals. En aquest cas, analitza per separat la versió mòbil i la versió d’escriptori. 

Per tant, l’eina no només ens ajudarà a saber en quina situació es troba el web, sinó també els aspectes a millorar per tal d’aconseguir una experiència òptima per l’usuari. 

A continuació en pots veure l’exemple amb la nostra pàgina web. Ara, t’animem a provar-ho amb la teva! 

 

 

Així doncs, els Core Web Vitals ens fan saber quins són els factors a treballar per tal d’aconseguir una pàgina web optimitzada, focalitzant-te en els aspectes que són vertaderament essencials i que garanteixen una experiència de qualitat en el teu lloc web.  

Si necessites ajuda per optimitzar la teva pàgina web, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Des de Nubulus, t’ajudarem a aconseguir la millor experiència pel teu web. T’assessorem i acompanyem en la transformació digital del teu negoci. 

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

A Nubulus, ens apassiona compartir coneixements i mantenir-te informat sobre les últimes tendències a e-commerce, SEO, disseny web, màrqueting digital i més. El nostre bloc és una font de recursos valuosos per a empreses que busquen liderar al món digital.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

03/10/2024

Descobreix com els xatbots poden revolucionar el teu e-commerce. Millora l'atenció al client, automatitza processos i augmenta les vendes amb aquesta eina digital eficient i fàcil d'implementar. Aprèn els seus avantatges amb Nubulus.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
Descobreix com els xatbots poden revolucionar el teu e-commerce. Millora l'atenció al client, automatitza processos i augmenta les vendes amb aquesta eina digital eficient i fàcil d'implementar. Aprèn els seus avantatges amb Nubulus.
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

20/09/2024

Descobreix què és el CRO (Optimització de la Taxa de Conversió) i com pot transformar el teu negoci en línia. Aprèn a maximitzar les conversions al teu web i a millorar l'experiència dels teus clients amb estratègies efectives.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
Descobreix què és el CRO (Optimització de la Taxa de Conversió) i com pot transformar el teu negoci en línia. Aprèn a maximitzar les conversions al teu web i a millorar l'experiència dels teus clients amb estratègies efectives.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

12/09/2024

Acabes de llançar la teva botiga en línia? Descobreix 10 maneres efectives d'aconseguir la teva primera venda en el teu e-commerce. Aprèn estratègies pràctiques per atraure clients i començar a generar ingressos amb Nubulus.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Acabes de llançar la teva botiga en línia? Descobreix 10 maneres efectives d'aconseguir la teva primera venda en el teu e-commerce. Aprèn estratègies pràctiques per atraure clients i començar a generar ingressos amb Nubulus.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

26/08/2024

Descobreix 15 tècniques provades per augmentar les vendes en el teu e-commerce. Millora l'experiència d'usuari, optimitza la teva estratègia de màrqueting i converteix més visites en clients amb els consells efectius de Nubulus.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Descobreix 15 tècniques provades per augmentar les vendes en el teu e-commerce. Millora l'experiència d'usuari, optimitza la teva estratègia de màrqueting i converteix més visites en clients amb els consells efectius de Nubulus.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.