Blog Nubulus

Contingut 3D per millorar l'experiència de compra en línia.

03/11/2023

En l'actualitat, les marques i els detallistes, usen 3D per generar més compromís amb el client, millors taxes de conversió i devolucions reduïdes.

Si vols fer un pas cap endavant i millorar considerablement el teu ecommerce, has d'incloure contingut 3D, per millorar l'experiència de compra en línia dels usuaris.

A l'article d'avui, us detallem els avantatges que us ofereix la tecnologia 3D Vine a conèixer-los!

Avantatges de mostrar productes en 3D Ecommerces eficients!

El modelatge 3D ha arribat a les botigues en línia amb molta força i com una gran millora. Amb el modelatge 3D, els teus clients podran veure amb total detall, com si estiguessin en una botiga física, els productes.

-Personalització i configuració en línia, els usuaris podran comprovar com queda el producte en diferents colors, talles, textures…

-Demostració de productes complexos o tècnics amb millors vistes i anotacions.

-Una millor presentació de peces mòbils, característiques úniques i components interiors.

-Projectar els teus productes en un espai virtual i interactiu.

-Els clients es podran provar virtualment les peces, triar un model de característiques similars i comprovar en línia, com quedaria posat.

-Experiències multimèdia i de videojocs.

-Aplicacions de comprar AR i compres Metaverse.

Amb aquestes aplicacions úniques que t'ofereix el 3D, millora l'experiència d'usuari, s'aprecien molt millor els detalls del producte, aconsegueixes un nombre més gran de vendes i menys devolucions.

Com funciona el modelatge 3D als ecommerces.

El modelatge 3D permet crear una presentació precisa i fotorealista d'un objecte. T'expliquem els 3 enfocaments principals:

-Escaneig 3D: Es poden recopilar dades sobre la mida i la forma, les quals, es converteixen en punts i formes en un sistema de coordinades matemàtiques, generant un model 3D de l'objecte.

-Fotogrametria: S'utilitza una càmera digital per capturar múltiples angles d'un objecte.

-Disseny 3D: El dissenyador gràfic crea un model 3D des de zero, usant un programari especial i treballant amb descripcions i imatges de productes.

Els visors 3D permeten la visualització web i mòbil simulant l'experiència física d'un producte. Això és un gran avenç, perquè el client aconsegueix una imatge molt més clara, precisa i amb tot luxe de detalls, del producte que vol comprar.

Colors, talles, textures… Mostra tots els detalls dels teus productes!

Tot i que les compres en línia en els darrers anys han crescut i els resultats són molt més que òptims, segueix faltant l'experiència de tocar el producte, tal com faries en una botiga física.

Amb el modelatge 3D, aquesta experiència se simula a la perfecció, el client pot ampliar el producte, veure'n cada detall i també, podrà comprovar com queda en diferents talles, colors, combinacions…

Tot un avenç per als ecommerces, ja que, si tens una botiga de mobles, el client podrà veure tots i cadascun dels detalls del moble, com queda en diferents colors, acabats, mides… Una experiència totalment nova, interactiva i molt més beneficiosa tant pel client, com pel propietari.

Al sector de la moda, sens dubte, és on més impacte ha aconseguit el modelatge en 3D, ara, els compradors poden triar un model, comprovar com queda una camisa en diferents colors, talles i sentir que s'està provant la roba en una botiga física.

Totes aquestes accions que duu a terme el client a la botiga online, fan que hi passi més temps, interaccioni amb els productes i es tradueix en un augment de vendes i el més important, menys devolucions.

En poder veure amb molt més detall el producte, les textures, les diferents combinacions… es tria millor el producte adequat i es produeixen menys devolucions. D'aquesta manera, aconseguiràs una millor reputació en línia i estalviaràs temps, en no haver d'encarregar-te de les devolucions i diverses gestions que això genera.

Conclusió.

El modelatge 3D ha vingut per quedar-se a les botigues en línia, una millora significativa a la qual has d'unir-te, si vols seguir avançant amb el teu projecte i obtenir millors vendes.

Millora l'experiència d'usuari, el temps que roman al ecommerce i això, es tradueix en un augment de les vendes.

No et quedis enrere respecte a la teva competència, aprofita i incorpora la tecnologia 3D a la teva botiga online, destaca entre la teva competència i aconsegueix millors números a les teves vendes.

A Nubulus, ens dediquem a crear contingut en 3D per a productes i botigues online, visita la nostra web, comprova els projectes que hem realitzat i contacta amb nosaltres. T'esperem!

Blog Nubulus

A Nubulus, ens apassiona compartir coneixements i mantenir-te informat sobre les últimes tendències a e-commerce, SEO, disseny web, màrqueting digital i més. El nostre bloc és una font de recursos valuosos per a empreses que busquen liderar al món digital.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Blog Nubulus

03/10/2024

La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.