Blog Nubulus

Com fer un keyword research per a botigues online

17/11/2023

Per treballar adequadament el SEO del teu ecommerce, és fonamental fer un estudi de paraules clau adequat, has de triar una paraula clau principal i diverses secundàries associades, ja sigui, per identificar els productes com a les categories dels productes.

A l'article d'avui, us expliquem com fer un keyword research per a botigues online, troba la paraula clau, millora el posicionament, el nombre de visites a la teva botiga i, per tant, el nombre de vendes.

Paraules clau principals i secundàries a les botigues online

Les paraules clau principals tenen un nivell de competència molt alt, és a dir, són moltes les botigues en línia que, les usen per posicionar-se i el més segur, és que aquestes, tinguin més autoritat que el teu ecommerce.

És per això que, hauràs d'enfocar-te a les paraules clau secundàries, són més específiques i obtindràs millors resultats, que enfocant tots els teus esforços, a les paraules clau principals.

Treballar aquestes keywords és l'estratègia més intel·ligent, farà que el teu ecommerce vagi augmentant la visibilitat de manera més ràpida. Començaràs a posicionar per les paraules clau secundàries que, serien com les subcategories de la teva botiga en línia, com, per exemple: “polseres platejades acer”.

Quan tinguis les paraules clau principals i secundàries decidides, hauràs de començar a crear contingut original usant-les, inclou-les en les descripcions de producte, al bloc… per anar apareixent als principals motors de cerca.

Com trobar paraules clau per a botigues en línia.

Hi ha diverses maneres de trobar paraules clau per a botigues en línia, entre elles, destaquem:

1.-Posa un asterisc darrere de la paraula clau principal i Google et mostrarà les keywords secundàries més buscades.

2.-Amb el planificador de paraules clau de Google, trobaràs quines paraules clau treballar i quin nivell de competició tenen.

3.-Eines més professionals com Semrush, et permeten obtenir dades més precises i detallades sobre tipus de cerques, paraules clau, competència, etc.

4.-Observa la teva competència: Fes una ullada als teus competidors directes i observa amb quines paraules clau s'estan posicionant i com les treballen.

Tria aquelles paraules clau que tinguin moltes cerques, però que presentin baixa competitivitat, et serà més fàcil anar guanyant posicions a Google.

Imprescindibles del SEO per a botigues en línia Posiciona al més alt nivell!

Ara que, tens més dades sobre com fer una cerca de paraules clau per a botigues en línia, t'expliquem els imprescindibles del SEO, per anar guanyant posicions de manera més ràpida i eficaç.

Tingues-los molt en compte i juntament amb la creació de contingut, usant les keywords seleccionades, el teu ecommerce anirà guanyant més visites i, per tant, més possibilitats de vendes.

-Optimitza meta titles i meta descriptions, és un dels passos més importants en l'estratègia SEO de la teva botiga en línia.

-Optimitza el CTR: Fes snippets atractius, per augmentar la taxa de clics del teu ecommerce.

-Crea les categories i subcategories, cosa fonamental en qualsevol ecommerce, a més de facilitar a Google que et trobi de manera més organitzada i ràpida, per als clients, serà molt més fàcil buscar productes a la teva botiga.

-Optimitza pàgines i fitxes de producte: Has de treballar molt bé tots dos aspectes, sobretot, les fitxes de producte, crea fitxes de producte amb bon contingut, original, optimitzat i amb tots els detalls d'aquest. D'aquesta manera, el client tindrà totes les dades necessàries abans de decidir-se a fer la compra.

-Crea urls amigables per a productes i categories, un altre dels passos més importants en el SEO de botigues en línia. Assegureu-vos que les urls siguin amigables, tant dels productes com de les diferents categories que tens a la botiga online.

Com hauràs pogut comprovar, treballar el SEO d'un ecommerce és una tasca de constància en què has de tenir en compte tots aquells aspectes que t'ajudin a anar millorant el teu posicionament.

Si necessites dur a terme una estratègia SEO per a ecommerce, no dubtis a consultar-nos, som experts en SEO i sabem quin tipus de paraules clau, contingut i estratègia cal seguir, per aparèixer a les primeres posicions de Google.

Avui dia, qualsevol ecommerce ha de seguir una estratègia SEO per poder ser viable, si no apareixes a les primeres pàgines, serà molt difícil que els usuaris arribin als teus productes. No ho pensis més i porta el teu negoci a un altre nivell.

Ens veiem a la propera entrada del bloc.

Blog Nubulus

A Nubulus, ens apassiona compartir coneixements i mantenir-te informat sobre les últimes tendències a e-commerce, SEO, disseny web, màrqueting digital i més. El nostre bloc és una font de recursos valuosos per a empreses que busquen liderar al món digital.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Blog Nubulus

03/10/2024

La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.