Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

Brussel·les sol·licita a les plataformes digitals que identifiquin els continguts generats per IA.

13/06/2023

La Comissió Europea s'ha posat seriosa amb tot allò referent als continguts generats per Intel·ligència Artificial. En aquest article us expliquem com es troba la nova Llei d'IA i quins són els principals punts problemàtics.

La Llei IA, actualment en negociacions a l'Eurocambra, és evident que, a Brussel·les, aquest tema preocupa molt, especialment, la IA generativa com ChatGPT.

La vicepresidenta de la Comissió Europea, Vera Jourová, ressalta les noves possibilitats que ens ofereix la IA per a aspectes tan importants com incrementar l'eficiència i els processos creatius, però tenen por “el costat fosc” de la IA i els riscos que pot provocar.

L'objectiu és que la IA generativa, compti amb una via separada dins del codi voluntari de bones pràctiques amb la finalitat, de combatre la desinformació i les notícies falses. S'haurà de crear una tecnologia que “reconegui” aquest tipus de continguts i que així ho indiquin als usuaris.

25 d'agost, data perquè entri en vigor la Directiva de Serveis Digitals.

El 25 d'agost entrarà en vigor La Directiva de Serveis Digitals, que establirà obligacions de transparència i d'accés sobre els algorismes de les grans plataformes digitals (en concret, les que tinguin més de 45 milions d'usuaris). Durà a terme mesures com:

-Retirada ràpida dels continguts il·legals.

-Protecció dels drets fonamentals.

-Multes que poden arribar fins al 6% dels ingressos globals.

Ho farà a través d'una mena d'etiquetatge per garantir que un element d'informació manipulat i que s'assembli a persones, objectes, llocs o esdeveniments, es distingeix mitjançant indicacions destacades quan es presentin.

També es prendran mesures més exigents per als models de IA generativa, que hauran de deixar clar que els continguts han estat generats per intel·ligència artificial.

La veritat és que, perquè entri en vigor La Directiva de Serveis Digitals encara falten mesos i perquè es dugui a terme i aprovi la Llei d'IA, poden faltar anys. Seguint amb les dates, s'estima que fins al 2026 no entrarà en vigor aquesta Llei d'IA, mentre que aquesta tecnologia continua avançant sense parar.

És per això que, Jourová, proposa que l'etiqueta per als continguts generats per IA sigui de seguida engegada, serà una manera d'avançar-se al que està previst per a finals d'agost d'aquest any. Amb aquesta etiqueta assenyalant que el contingut ha estat generat per IA, es pretén que els usuaris, a “primera vista” puguin saber si un contingut ha estat generat per una persona o per intel·ligència artificial.

Twitter i la decisió d'última hora.

2 setmanes després que Twitter anunciarà la seva retirada del codi de bones pràctiques de la UE, Jourová, ha qualificat aquesta decisió d'“error” i podria tenir greus conseqüències per a Twitter i Elon Musk. Senten enormement aquesta decisió presa pel tan polèmic Elon Musk, sobretot que hagi triat la confrontació en comptes de la col·laboració i encara que aquest codi de bones pràctiques no és obligatori, és haver-se'n allunyat, farà que el segueixin més de prop que mai .

Han assenyalat a més fermament, que tot aquell que vulgui operar i fer diners al mercat europeu, haurà de cenyir-se i adoptar les lleis europees, de manera que, s'espera que, a partir d'ara, es miri amb lupa que Twitter compleixi amb la legislació europea.

Conclusió.

Podem concloure que vénen temps de molts canvis, ràpids i als quals ens haurem d'anar adaptant a poc a poc, el que si està clar, és que la intel·ligència artificial, de moment va molt per davant i queda molt per fer en temes legals i de bones pràctiques.

La preocupació més gran actualment, se centra en la IA generativa i en el temor que arribi un moment en què no sapiguem diferenciar la realitat de la IA, portant a confusions ia notícies falses o que poden generar confusió en els usuaris.

Per això, la solució més ràpida que han trobat de moment, és establir etiquetes que indiquin que aquest contingut ha estat generat per IA, perquè a l'usuari li sigui més fàcil distingir un tipus de contingut d'un altre.

De moment és en aquest procés en què es troba la Llei d'IA i haurem de continuar esperant els propers passos en aquesta àrea. Ens veiem a la propera entrada del bloc.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

A Nubulus, ens apassiona compartir coneixements i mantenir-te informat sobre les últimes tendències a e-commerce, SEO, disseny web, màrqueting digital i més. El nostre bloc és una font de recursos valuosos per a empreses que busquen liderar al món digital.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

03/10/2024

Descobreix com els xatbots poden revolucionar el teu e-commerce. Millora l'atenció al client, automatitza processos i augmenta les vendes amb aquesta eina digital eficient i fàcil d'implementar. Aprèn els seus avantatges amb Nubulus.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
Descobreix com els xatbots poden revolucionar el teu e-commerce. Millora l'atenció al client, automatitza processos i augmenta les vendes amb aquesta eina digital eficient i fàcil d'implementar. Aprèn els seus avantatges amb Nubulus.
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

20/09/2024

Descobreix què és el CRO (Optimització de la Taxa de Conversió) i com pot transformar el teu negoci en línia. Aprèn a maximitzar les conversions al teu web i a millorar l'experiència dels teus clients amb estratègies efectives.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
Descobreix què és el CRO (Optimització de la Taxa de Conversió) i com pot transformar el teu negoci en línia. Aprèn a maximitzar les conversions al teu web i a millorar l'experiència dels teus clients amb estratègies efectives.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

12/09/2024

Acabes de llançar la teva botiga en línia? Descobreix 10 maneres efectives d'aconseguir la teva primera venda en el teu e-commerce. Aprèn estratègies pràctiques per atraure clients i començar a generar ingressos amb Nubulus.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Acabes de llançar la teva botiga en línia? Descobreix 10 maneres efectives d'aconseguir la teva primera venda en el teu e-commerce. Aprèn estratègies pràctiques per atraure clients i començar a generar ingressos amb Nubulus.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

26/08/2024

Descobreix 15 tècniques provades per augmentar les vendes en el teu e-commerce. Millora l'experiència d'usuari, optimitza la teva estratègia de màrqueting i converteix més visites en clients amb els consells efectius de Nubulus.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Descobreix 15 tècniques provades per augmentar les vendes en el teu e-commerce. Millora l'experiència d'usuari, optimitza la teva estratègia de màrqueting i converteix més visites en clients amb els consells efectius de Nubulus.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.