Blog Nubulus

Avantatges de l'anàlisi de paraules clau

05/09/2023

És el procés pel qual s'analitzen els termes de cerca , per així poder determinar quins són els millors per al teu projecte.

Els factors per avaluar l'anàlisi de paraules clau són: Volum mensual de cerca, nivell de competència a les SERP i potencial de conversió.

Avui, més que mai, fer una bona anàlisi de paraules clau és totalment necessari, per poder anar guanyant posicions i aparèixer als primers resultats de cerca de Google.

Quins són els avantatges de l'anàlisi de paraules clau?

L'elecció dels termes adequats pot millorar o perjudicar els teus esforços SEO, per això, la importància que l'elecció de les teves paraules clau, sigui la correcta.

Una anàlisi adequada t'assegura:

-Possibilitat d'anar-te posicionant a les primeres posicions.

-Atreure trànsit concret i específic al teu lloc web.

-Tinguin una quantitat òptima de cerques mensuals.

-Generin un ROI positiu.

Aquests 4 aspectes, són els que faran que a poc a poc, el teu lloc web es vagi consolidant i guanyant posicions als principals cercadors d'internet. Per aconseguir una anàlisi de paraules clau adequada i específica per al teu projecte, et recomanem que et posis en mans de professionals i amb prou experiència, en aquest tipus de projectes.

Passos per analitzar paraules clau.

A continuació, et detallem els principals passos per fer una anàlisi de paraules clau.

1.-Determinar les Keywords per al teu projecte.

Cal determinar quines paraules clau són millors per al teu projecte, quins posicionaran millor, grau de dificultat i quins són més rendibles treballar, perquè el teu lloc web vagi guanyant posicions a Google, davant dels teus principals competidors.

2.-Estimar la rendibilitat.

Consisteix a esbrinar si els usuaris que busquen aquestes paraules clau tenen probabilitat de convertir en el futur.

3.-Volum de cerca.

Cal analitzar el volum de cerca mensual, les paraules clau amb més volum de cerca, solen ser les millors, a més cerques, més trànsit potencial a la teva web. Tot i que, en això cal matisar, perquè que tinguis moltes cerques, de vegades, no vol dir que tinguin una intencionalitat comercial.

4.-Identificar la tendència.

És important observar com han evolucionat les cerques de cada paraula clau per anar prenent decisions sobre això. Treballar les paraules clau, porta molta feina, cal crear el contingut, aquest contingut ha de ser rellevant i d'interès per a la teva comunitat i és un procés que requereix molt esforç i treball.

Per això, la importància d'anar observant com van evolucionant aquestes paraules clau i si val la pena, continuar invertint-hi els nostres esforços o cal fer algunes modificacions sobre això.

Per tant, podem dir que els 4 factors clau que intervenen a l'hora d'analitzar paraules clau són:

-Dificultat del terme.

-Rendibilitat.

-Volum de cerca.

-Popularitat.

Com treballar les paraules clau al contingut.

Quan tinguis seleccionades les paraules clau més òptimes per al teu lloc web, arriba el moment de treballar el contingut i per això, has de tenir en compte una sèrie d'aspectes que et detallem a continuació:

1.-Originalitat: Si alguna cosa valora Google positivament, és l'originalitat que ofereix un lloc web al contingut. Heu de crear un contingut rellevant, d'interès i original. Com bé sabràs, si Google detecta que el contingut de la teva web és duplicat o copiat, et podria penalitzar.

2.-Actualitat: Un altre dels aspectes que has de tenir en compte a l'hora de treballar el contingut del teu lloc web, és l'actualitat, contingut d'interès en aquests moments i que no estigui desactualitzat.

3.-Contingut compartit: Si ofereixes un contingut de qualitat i d'interès per al teu públic objectiu, tindràs moltes més possibilitats que aquest, sigui compartit per altres usuaris a les seves xarxes socials i aconseguiràs un abast més gran.

4.-Rellevància: Cal treballar el contingut tenint en compte les paraules clau, però cal no oblidar, que aquest contingut ha de ser d'interès i rellevant per a la teva comunitat, has d'escriure per a ells i oferir el tipus de contingut que esperen del teu projecte.

5.-Qualitat: És necessari oferir un contingut de qualitat, ben estructurat, incorporar imatges o vídeos perquè sigui més amè, adaptat al nostre públic i amb un estil propi.

Si tens en compte aquests aspectes, sens dubte, el teu lloc web anirà adquirint cada vegada més rellevància i aniràs ascendint posicions a Google. Per a més informació o si vols iniciar un projecte treballant el SEO de manera adequada, no dubtis a contactar amb nosaltres. T'esperem!

Blog Nubulus

.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Blog Nubulus

03/10/2024

La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.