SERVEIS
SEO Local
18/02/2019
El SEO Local, és una estratègia de Màrqueting Digital que busca millorar el posicionament d'un negoci.
Un gran avantatge per al teu negoci, perquè quan un usuari realitza una cerca a Google en una zona específica, lobjectiu principal del SEO Local, és que el teu negoci, aparegui en els primers resultats.
A més, has de saber que el 46% de les cerques a Google tenen intenció local i el 72% visita un negoci que troba a menys de 8 km de distància.
Vols conèixer més dades del beneficiós què és el SEO Local per al teu negoci? Te'ls mostrem.
Per què és interessant per al teu negoci el SEO local?
- El 50% dels usuaris que han fet una cerca local al dispositiu mòbil, han visitat un negoci físic el mateix dia.
- El 34% dels usuaris que ho han fet amb ordinador o tauleta han visitat negocis locals el mateix dia.
- El 18% de les cerques locals a dispositius mòbils es converteixen en una venda en el termini d'un dia.
- El 60% de la població de +18 anys cerca serveis locals o informació sobre productes en dispositius mòbils.
- El 78% de les cerques locals en un dispositiu mòbil es converteixen en compres offline.
- El 71% dels usuaris busquen la ubicació d'un negoci per confirmar que hi ha abans d'anar-hi.
- El 33% de les cerques a través de dispositiu mòbil s'han fet abans d'arribar a un negoci.
- El 25% diuen que s'informen en línia compren físicament.
Com podem ajudar a millorar el SEO local del teu negoci?
Lògicament, l'objectiu del teu negoci és aparèixer el primer en el moment en què un usuari fa una cerca pertinent. Cal saber quins són els factors de posicionament en què es basen els cercadors per mostrar els seus resultats orgànics. Són els tres següents:
- La proximitat i, per tant, la distància física entre lusuari i el negoci.
- El prestigi , és a dir, la popularitat del negoci en qüestió dins de la zona geogràfica on es troba.
- La rellevància , altrament dit, la coincidència entre el negoci i el terme que l'usuari ha utilitzat per realitzar la cerca.
Com duem a terme la teva estratègia de SEO Local?
Per aconseguir una bona estratègia de SEO Local, cal treballar diversos aspectes per aconseguir que apareguis a les primeres posicions de Google.
Te'ls expliquem breument:
-Anàlisi de paraules clau i termes rellevants: L'anàlisi de paraules clau és un dels aspectes fonamentals del SEO Local, ja que podem identificar els termes i frases que usen els usuaris.
A continuació, fem servir eines per identificar les paraules clau, tenint en compte la ubicació geogràfica, competència i tendències de cerca. Has de tenir en compte que, a SEO Local, les cerques són més específiques i geolocalitzades.
Finalment, hem d'optimitzar el vostre lloc web i el perfil d'empresa de GMP.
-Optimització del lloc web: L'optimització d'un lloc web consisteix a millorar l'estructura, el contingut i l'experiència d'usuari per millorar el posicionament.
Per dur a terme aquestes accions, ens centrem en aquests aspectes rellevants:
*Estructura del lloc web.
*Contingut web rellevant, d'alta qualitat i optimitzat.
*Lloc web responsive i versió mòbil.
*Incloem la teva empresa als principals directoris locals.
-Presència a Xarxes Socials i Blog de continguts: Cada vegada més, Google té en compte el moviment de les empreses a les xarxes socials, així que, és hora de començar a gestionar-les degudament i compartir continguts per reforçar la teva comunitat.
També cal que ho facis, perquè molts usuaris entraran als teus perfils socials per veure què fas, conèixer els teus productes i saber més sobre tu.
Pel que fa al contingut del bloc, és una manera més dajudar al posicionament i anar pujant posicions a Google. Ofereix contingut de qualitat, local, d'interès i comparteix-lo a les xarxes socials.
Per què necessita la teva empresa SEO Local?
Internet, és l'aparador més gran per a les empreses, tant a mòbils com a ordinadors, moltes persones recorren a Google per trobar negocis locals.
Però aquesta no és l'única raó, n'hi ha moltes més:
-El ROI és molt alt: En treballar degudament el posicionament de la teva empresa, el ROI és més elevat i, per tant, la publicitat és molt més rendible.
-Beneficis també, a llarg termini: Portant una estratègia de SEO Local sòlida i professional, no només tindràs millors resultats a curt termini, sinó que estàs creant una base molt important per a Google, a llarg termini.
-Cada vegada es fan més cerques mòbils: Només hauràs de fixar-te en el teu entorn per adonar-te que, cada vegada, fem més cerques amb el mòbil i moltes estan relacionades amb la ubicació geogràfica.
-No totes les empreses treballen el SEO Local: No tots els teus competidors treballen o treballen adequadament el SEO Local, si la teva empresa ho fa i duu a terme una estratègia de posicionament local, destacarà sobre la resta.
-Els teus clients: Sabies que molts dels teus clients habituals també et busquen? Encara que siguin clients del teu negoci, molts et busquen a Google per saber l'horari, recordar l'adreça o saber què diuen de tu.
-Opinions: Aquest és un altre dels aspectes fonamentals pels quals has de treballar el SEO Local, per generar més valoracions positives per al teu negoci, opinions dels teus clients i anar ascendint posicions.
Destaca amb la teva fitxa Google My Business
- Fitxa verificada.
- Preguntes i respostes.
- Informació 100% completa.
- Pujar fotografies.
- Foto 360º exterior.
- 5 publicacions inicials.
- Recuperem fitxa suspesa.
- Recuperem fitxa perduda.
- T'expliquem per què t'han suspès les fitxa.
- Videotrucada per explicar com evitar suspensions.
- Consultoria de 30 min. per saber com potencia la fitxa.
- Controlem i responem ressenyes.
- Canvis d'horaris.
- Creació de promocions.
- Publiquem novetats.
- Actualitzem fotos.
- 2 Fotos 360º externa i interior.
- Analitzem quines preguntes són d'interes dins de la teva categoria de negoci.
- Consultem amb el propietari del negoci si existeix alguna pregunta popular entre els seus compradors.
- Preparem un formulari perquè el propietari contesti aquestes preguntes fora de Google.
- Inserirem 3 preguntes que es respondran des del propietari i 2 que es respondran des de ressenyes.
- Farem entre 5 i 3 m'agrada per cada pregunta perquè es mostrin en la cerca.
- 45 minuts de consultoria.
- Revisem la teva fitxa.
- Ruta per optimitzar la fitxa.
- Resoldrem dubtes.
- Schemes per negocis locals
- Schemes pels productes
- Schemes per serveis
- Schemes de marca
- Schemes per reserves