Posicionament de Negoci
Comerç electrònic
03/03/2021
En els darrers mesos, la pandèmia ens ha confirmat la importància de tenir botiga online. En molts casos, la facturació del comerç electrònic ha passat a ser molt superior a la de la botiga física, convertint-se així en la font d’ingressos principal del negoci.
Cada vegada són més les empreses que opten per obrir una eCommerce. És una realitat que les empreses han de valorar, ja que els brinda una nova oportunitat per incrementar les seves vendes.
Per què pot ser interessant pel teu negoci el comerç electrònic?
No té límits geogràfics. El comerç electrònic permet a la teva empresa accedir a un mercat global, ja que qualsevol usuari amb accés a internet d’arreu del món pot convertir-se en client de la teva eCommerce.
Està oberta les 24 hores. Al contrari que una botiga física, en una botiga online no existeixen les restriccions horàries. Permet als usuaris comprar en qualsevol moment, independentment de l’hora, si és cap de setmana o festiu. Això es tradueix en un augment de les vendes.
Possibilitat de creixement més ràpid. El fet de no tenir límits a Internet incrementa les possibilitats de creixement del negoci d’una forma molt més ràpida en comparació amb la botiga física.
Major oferta de productes. En una botiga física ens pot limitar l’espai a l’hora d’exposar els productes, en canvi, en una botiga online, l’espai és il·limitat i l’oferta de productes pot ser molt major.
Redueix costos. En comparació amb la botiga física, el comerç electrònic redueix els costos associats a la comercialització, l’atenció al client, el processament de la informació i la gestió d’inventaris.
És còmode pels compradors. Els usuaris poden accedir còmodament des de casa seva o des de qualsevol lloc on es trobi amb un dispositiu mòbil, el que augmenta considerablement el nombre de clients potencials.
Té flexibilitat de mètodes de pagament. Una eCommerce permet oferir als seus usuaris tots els mètodes de pagament possibles, tant els tradicionals (efectiu i targeta de crèdit) com els electrònics (transferència, Bizum, Paypal, etc.).
Major fidelització. Aconseguint una botiga online accessible, un bon producte o servei, i facilitats en el procés de compra i en el pagament, és molt probable que fidelitzis als consumidors finals.
Major coneixement del teu client. Els comerços electrònics solen oferir a l’usuari que es registri, d’on es pot extreure molta informació sobre el públic objectiu que en una venda física no es podria extreure. Això permet oferir-los els productes i serveis que més els puguin interessar.
Com et podem ajudar des de Nubulus en el desenvolupament del teu eCommerce?
Estudiem el teu negoci i els seus objectius per desenvolupar una eCommerce que s’adapti a les teves necessitats.
A més, Nubulus som partners amb Shopify i amb Trusted Shops per tal de garantir els resultats òptims en la teva botiga online.
Des de Nubulus, t’acompanyem i assessorem alhora que desenvolupem el teu comerç electrònic per assegurar-ne l’èxit.